Zbieraj punkty z Miju Jewellery!
Z radością ogłaszamy start naszego Programu Lojalnościowego Miju Jewellery, stworzonego specjalnie dla naszych wyjątkowych klientów, takich jak Ty! Od teraz, robiąc zakupy w naszym sklepie internetowym, będziesz zbierać cenne punkty lojalnościowe. Za każde 50zł wydane na nasze piękne produkty, otrzymasz 5 punktów, a w pierwszym tygodniu trwania programu czeka na Ciebie podwójna dawka punktów! To doskonała okazja, by zyskać jeszcze więcej. Co więcej, samo zapisanie się do naszego newslettera nagrodzimy Cię jednorazowo 10 punktami. Zebrane punkty możesz w prosty sposób wymieniać na dowolne produkty dostępne w naszej ofercie. Aby zobaczyć, jakie wspaniałe nagrody czekają na Ciebie i jak łatwo możesz je zdobyć, zaloguj się i kliknij w ten link:
Produkty w programie lojalnościowym
Nie przegap tej wyjątkowej szansy, by czerpać jeszcze więcej radości z zakupów w Miju Jewellery! Sprawdź już teraz, co dla Ciebie przygotowaliśmy!
Regulamin Programu Lojalnościowego Miju Jewellery
§ 1. Postanowienia Ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady funkcjonowania Programu Lojalnościowego Miju Jewellery (dalej: "Program Lojalnościowy"), prowadzonego przez JK Justyna Krasuska, właściciela strony internetowej http://www.miju.com.pl (dalej: "Sklep").
- Celem Programu Lojalnościowego jest nagradzanie zarejestrowanych klientów Sklepu za dokonywane zakupy oraz inne aktywności określone w niniejszym Regulaminie.
- Przystąpienie do Programu Lojalnościowego jest dobrowolne i oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w każdym czasie. O wszelkich zmianach klienci zostaną poinformowani poprzez umieszczenie stosownej informacji na stronie Sklepu. Zmiany w Regulaminie wchodzą w życie z dniem ich opublikowania.
§ 2. Uczestnictwo w Programie Lojalnościowym
- Uczestnikiem Programu Lojalnościowego może być wyłącznie zarejestrowany klient Sklepu, który posiada aktywne konto klienta.
- Przystąpienie do Programu Lojalnościowego następuje automatycznie w momencie rejestracji konta klienta w Sklepie.
§ 3. Przyznawanie Punktów Lojalnościowych
- Punkty Lojalnościowe (dalej: "Punkty") są przyznawane klientom za następujące aktywności:
- Zakupy: Klient otrzymuje 5 Punktów za każde wydane 50 zł w ramach jednego, jednorazowego zamówienia. W pierwszym tygodniu trwania Programu Lojalnościowego, przyznawana jest podwójna wartość punktów.
- Liczba Punktów obliczana jest od sumy cen produktów w zamówieniu, po uwzględnieniu wszelkich rabatów.
- Koszt wysyłki zamówienia nie jest brany pod uwagę przy obliczaniu liczby Punktów.
- Punkty są przyznawane za całą wartość zamówienia spełniającą kryterium, a nie za każdą oddzielną wielokrotność 50 zł.
- Przykład:
- Zamówienie o wartości 49 zł: 0 Punktów.
- Zamówienie o wartości 50 zł: 5 Punktów.
- Zamówienie o wartości 99 zł: 5 Punktów.
- Zamówienie o wartości 100 zł: 10 Punktów.
- Zamówienie o wartości 150 zł: 15 Punktów.
- Zapis do Newslettera: Klient otrzymuje jednorazowo 10 Punktów za zapisanie się do newslettera Sklepu. Punkty zostaną przyznane po potwierdzeniu zapisu, jeśli jest wymagane.
- Zakupy: Klient otrzymuje 5 Punktów za każde wydane 50 zł w ramach jednego, jednorazowego zamówienia. W pierwszym tygodniu trwania Programu Lojalnościowego, przyznawana jest podwójna wartość punktów.
- Punkty są przyznawane za zakupy wszystkich produktów dostępnych w Sklepie.
- Punkty zostaną dodane na konto klienta w momencie opłacenia zamówienia i po zmianie statusu zamówienia na "Zrealizowane" lub inny status potwierdzający pomyślne zakończenie transakcji, zgodnie z systemem Sklepu.
- Sklep zastrzega sobie prawo do czasowego wstrzymania przyznawania Punktów bez dodatkowego powiadomienia w przypadku awarii systemu lub prac konserwacyjnych.
§ 4. Odbieranie Punktów Lojalnościowych
- Punkty przyznane za zakupy zostaną odjęte z konta klienta, jeżeli status zamówienia zmieni się na "Zwrócone" w wyniku odstąpienia od umowy sprzedaży lub reklamacji uznanej za zasadną i skutkującej zwrotem środków za zakupiony towar.
- Przykład: Jeśli klient otrzymał 10 Punktów za zamówienie o wartości 100 zł, a następnie dokonał pełnego zwrotu towarów z tego zamówienia, z jego konta zostanie odjętych 10 Punktów.
- W przypadku częściowego zwrotu zamówienia, liczba Punktów do odjęcia zostanie proporcjonalnie zmniejszona w stosunku do wartości zwracanych produktów. Szczegółowe zasady odliczania punktów w przypadku częściowych zwrotów zostaną określone przez Sklep i mogą być komunikowane indywidualnie.
- Sklep zastrzega sobie prawo do odjęcia Punktów przyznanych w wyniku pomyłki systemowej lub nadużycia ze strony klienta.
- W przypadku uzasadnionego podejrzenia możliwości popełnienia nadużycia lub oszustwa ze strony klienta, Sklep zastrzega sobie prawo do wstrzymania możliwości skorzystania z dostępnych punktów, a następnie weryfikacji wewnętrznej faktycznej liczby punktów posiadanych przez klienta. W przypadku stwierdzenia nieścisłości, Sklep odbierze niewłaściwie naliczone punkty. Sklep może również wykluczyć dalsze uczestnictwo klienta w programie lojalnościowym oraz powiadomić odpowiednie instytucje o próbie wyłudzenia.
§ 5. Warunki Wymiany Punktów
-
Punkty można wymieniać na dowolne produkty dostępne w Sklepie. Sklep może okresowo zawęzić możliwość wymiany punktów do wybranych kategorii, producentów lub konkretnych produktów, o czym poinformuje klientów na stronie Sklepu.
-
Przelicznik Punktów: Wartość Produktu (w zł) = Liczba Punktów.
-
Przykład: Jeśli produkt kosztuje 100 zł, klient może go nabyć za 100 Punktów, przy założeniu, że 1 Punkt = 1 zł.
-
-
Klient może wymienić Punkty na produkty tylko przy okazji dokonywania zakupów w Sklepie.
-
Aby wymienić Punkty na produkty, wartość dokonanych przez Klienta zakupów musi wynosić minimum 100 zł.
-
Maksymalna liczba produktów, które klient może uzyskać w ramach wymiany Punktów w jednym zamówieniu, wynosi 1.
-
Jednorazowo klient może wymienić maksymalnie 1000 Punktów.
-
Podczas wymiany Punktów na produkty, klient zobaczy na stronie Sklepu odpowiednie wskazówki i informacje dotyczące zasad wymiany.
§ 6. Rozliczanie Produktów Uzyskanych w Wyniku Wymiany Punktów
-
Za każdą jednostkę produktu uzyskanego w wyniku wymiany Punktów naliczana jest symboliczna opłata w wysokości 1 zł, która zostanie doliczona do wartości zamówienia.
-
Sklep może zdecydować, że produkty uzyskane w wyniku wymiany Punktów są całkowicie darmowe. Informacja o tym będzie każdorazowo podawana na stronie Sklepu.
§ 7. Wykorzystanie Punktów Lojalnościowych
-
Zebrane Punkty mogą być wymieniane na produkty zgodnie z zasadami określonymi w § 5 i § 6.
-
Punkty nie mogą być wymieniane na gotówkę.
-
Punkty są przypisane do konta danego klienta i nie mogą być przenoszone na inne konta.
-
Wykorzystane Punkty zostaną odjęte z konta klienta po złożeniu zamówienia, w którym nastąpiła wymiana Punktów na produkty.
-
Punkty mogą być łączone z innymi promocjami oferowanymi przez Sklep, o ile regulamin danej promocji nie stanowi inaczej. Sklep zastrzega sobie prawo do ograniczenia możliwości łączenia Punktów z określonymi promocjami.
§ 8. Ważność Punktów Lojalnościowych
-
Zebrane Punkty są ważne bezterminowo, o ile Sklep nie postanowi inaczej.
-
Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzenia ograniczeń czasowych na wykorzystanie Punktów w przyszłości, o czym poinformuje klientów na swojej stronie internetowej i/lub w mediach społecznościowych z odpowiednim wyprzedzeniem.
§ 9. Informacje o Punktach Lojalnościowych
-
Zarejestrowani klienci mogą sprawdzić aktualną liczbę zgromadzonych Punktów oraz historię ich przyznawania i wykorzystywania po zalogowaniu się na swoje konto klienta w Sklepie.
-
Informacje o liczbie przyznanych Punktów będą również przekazywane klientom w wiadomościach e-mail informujących o zmianie statusu zamówienia na "Zrealizowane".
§ 10. Zakończenie Programu Lojalnościowego
-
Sklep zastrzega sobie prawo do zakończenia Programu Lojalnościowego w każdym czasie, po uprzednim poinformowaniu klientów z odpowiednim wyprzedzeniem poprzez umieszczenie stosownej informacji na stronie Sklepu i/lub drogą elektroniczną na adresy e-mail powiązane z kontami klientów.
-
W przypadku zakończenia Programu Lojalnościowego, Sklep określi termin, w jakim zgromadzone Punkty będą mogły zostać wykorzystane. Po upływie tego terminu Punkty zostaną anulowane.
§ 11. Reklamacje dotyczące Programu Lojalnościowego
-
Wszelkie reklamacje dotyczące funkcjonowania Programu Lojalnościowego mogą być składane drogą elektroniczną na adres e-mail miju@miju.com.pl
-
Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko klienta, adres e-mail powiązany z kontem w Sklepie oraz szczegółowy opis zgłaszanych zastrzeżeń.
-
Sklep rozpatrzy reklamację w terminie do 14 dni od daty jej otrzymania i poinformuje klienta o sposobie jej rozstrzygnięcia.
§ 12. Ochrona Danych Osobowych
-
Dane osobowe uczestników Programu Lojalnościowego są przetwarzane przez Sklep zgodnie z Polityką Prywatności Sklepu, dostępną na stronie https://miju-jewellery.pl/politykaprywatnosci
-
Przystępując do Programu Lojalnościowego, klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w zakresie niezbędnym do jego funkcjonowania.
§ 13. Postanowienia Końcowe
-
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
-
Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzania dodatkowych funkcjonalności i nagród w ramach Programu Lojalnościowego, o czym będzie informował klientów na stronie Sklepu oraz drogą elektroniczną.
-
Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 13.05.2025r.